اس ام اس غمگین دی 92

اس ام اس غمگین باحال دی 92


چقدر جای تو خالی ست

جای خالی ات را با هیچ چیز نمی توان پر کرد

حتی با گزینه مناسب 

 

اس ام اس غمگین باحال دی 92

تا صبح گریه می کنم و غنچه می دهند

گل های ریز صورتی روی بالشم

اس ام اس غمگین باحال دی 92

بغضم یعنی نرو

لعنتی این را بفهم !

  

اس ام اس های غمگین جدایی

خدا را دوست دارم

حافظ را هم

ولی خداحافظ را نه !

اس ام اس های غمگین جدایی

خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست

و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم

اس ام اس های غمگین جدایی

روزی می رسد که با لبخند تو بیدار می شوم

این روز هر زمان که می خواهد باشد

فقط باشد …

اس ام اس های غمگین جدایی

گاهی میان وسعت دستان خالیم حس می کنم

تمام دار و ندارم نگاه توست

اس ام اس های غمگین جدایی

من آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم

تو آنقدر نخواستی که هیچ چیز از من ندیدی

اس ام اس های غمگین جدایی

درد ، مرا انتخاب کرد

من ، تو را

تو ، رفتن را

آسوده برو ! دلواپس نباش

من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم

اس ام اس های غمگین جدایی

دوستت دارم

بیشتر از دیروز و کمتر از فردا


نظرات 1 + ارسال نظر
mohsen پنج‌شنبه 23 آبان 1392 ساعت 19:02 http://mohsenavang.blogfa.com

لطفا مطالب بیشتری بگذارید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.